Sider

torsdag den 23. oktober 2014

Nyt fra min biotop

Efteråret har sat sit præg på dyrelivet i biotopen, hvor både svaner og grågæs var draget afsted... Nogle få ænder var dog glade for min ankomst :)

Farverne på planter og træer havde ændret sig til en blanding af grøn/gul/brun. Dog fangede mit blik de smukke blade på brombærbusken, som havde et tydeligt blankt skær på trods af efterårets ankomst, helt i modsætning til mange af de andre planter...

Fornemmelsen ved at gå rundt dernede, var en følelse af stilhed, tomhed, plads og rum til at udforske naturen...
Hver årstid har sin charme og efteråret er for mig en oplevelse med de forskellige farveskift  hos træer og planter og de nøgne træer som lidt efter lidt dukker op...
Glæder mig til at følge efterårets gang, vinterens ankomst og de forandringer jeg lægger mærke til :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar