Sider

fredag den 7. februar 2014

Notater-Logbog

12/2-14
Oplevelse jeg finder væsentlig
I forbindelse med mit valg af biotoppen og efterfølgende rekognoscering af stedet, oplever jeg modsætninger i forhold til årstiden (Vinter/Februar) og den spirende natur i forhold til spirrende skud på træer og buske.
Jeg observerer at der er is på det meste af søen, men samtidig er planter, træer og buske i fuld gang med at udvikle forårstegn.
Jeg vender tilbage til

Jeg følger
Biotopens udvikling, med dokumentation i forhold til billeder.

Jeg arbejder med
I den kommende periode:
I forhold til min biotop, vil jeg observere træernes, buskenes og planternes spirren.
Jeg vil undersøge og lægge mærke til dyrelivet i og omkring søen.
Hvilke forandringer sker derude og hvilken påvirkning har omgivelserne på forandringerne (Vejret, mennesker, m.m.?
Jeg undrer mig over

Har den milde vinter indflydelse på, hvor tidligt planter, træer, m.m. spirer og udvikler skud?
Har det indflydelse på dyrelivet i biotoppen?
Jeg har sanset





Ingen kommentarer:

Send en kommentar